torsdag 3 juni 2010

Härliga försommar dagar vid mälaren

En försommardag åkte Ingela ner till en naturvik vid Mälaren för att låta barn och hundar få leka och bada i vattnet....


Alice med pinnen i högsta hugg....


Hampus och Alice leker i vattnet

Vi tar och går upp vid den här båten säger Smilla

Alice kolla den här pinnen...stor vaaa
Kom igen då nog ska jag väll få upp dig din gamla stock....

Jag får väll ta och gnaga på den då den var bara lite för tung....

Alice står en bit bort och kollar efter mindre pinnar som killarna kastar ut till henne.
Här kommer jag ser ni vilka svallvågor jag kan göra!!!

Alice måste ha koll på vart de andra gick bäst att stiga upp ibland så jag inte tappar bort dem....

Man ska njuta av livet här simmar vi runt runt bara för att det är så skönt ha en skön helg önskar Alice och Smilla med familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar